Counter-Strike

Začnime s nastavením. Ľudia čo dlho hrajú CS už majú skok na koliesku myši (aj duck). Preto ak chcete začať skákať prosím spravte si jump/duck na koliesko myši. Je to lepšie a budem z toho vychádzať.


Takže poďme na vec:

V prvom rade chcem upozorniť ,že je to o TRÉNINGU a nie o návode. Návod Vám ukáže cestu ale po ceste sa musíte vydať sami.

Strafe Jump:



Ako na to:
1. Nasmerujte zbraň tak aby bolo rovnomerne so stenou obskakovaného objektu. Ak sa nedá nevadí no čím v horšom uhle budete tím je to tažšie.

2.Začnite skok rozbehom a čo najbližšie k okraju sa odrazte.

3.Okamžite po odraze pustite forward (W) a chvíľu leťte rovne (rovný let je nutný podla situácie, niekedy ho vôbec netreba).

Okamžite ako sa "odlepíte od zeme pustite W (dopredu) a leťte rovno. (Dĺžka letu sa odvíja podľa situácie)

4.Začnite bočiť myšou do vhodnej strany a držte strafe do rovnakej strany.

5. tesne pred dopadom pustite strafe, prestante bočiť myšou a stlačte duck (ctrl).




UPOZORNENIE:

Počas skoku nesmie hráč držať w! Inak sa hráč bude nechcene otáčať okolo osi vlastnej a letieť bude viacmenej rovno.



Long Jump:



Multi-strafing
Jedná sa o pohyb, ktorý hráčovi udeľuje zrýchlenie, aj keď nemá kontakt s podlahou (ako pri skoku). Multi-strafing je možné naučiť sa nasledujúcim postupom:

1. Vytvorte si vlastný server s priestornou out-doorovou mapou (napr. de_cbble), najlepšie však s nejakou KZ mapou.
2. Nastavte gravitáciu na 0 (sv_gravity 0) a vyskočte.
3. Po náraze o strop začnite s krokom A, neskôr s krokom B.

a/ Jemne točte myšou do jednej strany a držte strafe (úskok) do tej istej strany.
NEDRŽTE forward (pohyb dopredu)! Strany sa musia rovnať!
- výsledkom by mal byť zrýchľujúci pohyb do kruhu

b/ Jemne točte myšou do jednej strany a držte strafe do tej istej strany. Po natočení o asi 60° začnite jemne točiť do opačnej strany a v tom istom momente vymenťe aj stranu strafu. S narastajúcou rýchlosťou zmenšujte uhol zo 60° na 20 až 10°.
NEDRŽTE forward (pohyb dopredu)! Strany sa musia rovnať!
- výsledkom by mal byť veľmi rýchly esíčkovitý pohyb dopredu.

Správny odraz
Čím bližšie k okraju sa odrazíte, tým lepšie. Ďalšou nutnou vecou je použitie strafe krátko pred odrazom. Je dobré sa tesne pred odrazom mierne natočiť a prudko, so strafom do opačnej strany, sa vymrštiť. Tieto detaily je tažké popisovať, lepšie ich vidno v demách. Správne vykonaný odraz predlžuje dĺžku skoku približne o 10%.

Long-jump sa teda skladá z rozbehu s forwardom, natočenia do strany, vymrštenia a pustenia forwardu,
multi-strafingu počas letu, stlačenia duck tesne pred dopadom a úspešného pristátia.




Bunny Hop:


1.Rozbehom začína táto sekvencia keď sa rozbehneme stlačíme strafe doprava zároveň točíme myšou doprava...

2.Po rozbehu nasleduje prvý skok, ihneď keď budete držať doprava pustíme kláves dopredu a hneď na to skočíme, čím presnejšie tým lepšie, pri momente keď ideme skočiť by sme nemali točiť myšou...

3.Vo vzduchudržte strafe doprava a tiež tak isto točíte myšou, proste musí to ísť rovnako strafe/myš, môžete robiť aj napr. multistrafe čo je vlasne neustále striedavé stláčanie A,S a točením myšou do tých strán.


4.Dopad a hneď Ďalší skok (nehýbeme myšou), proste to musíte trafiť kedy skočiť, nie skoro nie neskoro... nebojte sa to trafíte... potom sa presmerujeme doľava... a pokračujeme

Begrig jump

Dostávame sa k jednoduchšiemu skoku a to BEGRIP jummp:

Veľa ľudí si mýslí ,že clan sa volá podľa tohoto bugu no opak je pravdou! Tento clan totiž tento bug objavil (myslím ,že na CPL)a spravil okolo toho velký rozruch, keďže ste rýchlejší a nieje vás počuť.

Ako nato:

1. Beh vpred

2.točenie kolieska (ducku) a keď vám vynecháva myška tak pridávajte aj CTRL.

3. Stále musíťe ísť dopredu alebo doľava, doprava dozadu to nefunguje.





Spawn jump:

 
Tento skok je taký jednoduchý ,že je až trápne ,že ho ľudia nepoužívajú.

Na začiatok si povedzme čo robí awpčko ked vyskočíte a strelíte, samozrejme netrafíte lebo Hl engine vám v skoku aj 2 sekundy po dopade rozhodí hitboxi, takže vystrelíte ale guľka letí úplne inde.

Ako tomu zabrániť. Sklamem vás vo vzduchu sa tomu nedá zabrániť no pri dopade áno. Ako to sa dozviete v pokračovaní.


Ale nie robím si srandu :)

1. Výskok (AWP v ruke)
2. Držíte S (tlačítko na "cúvanie")
3. Dopadnete, no stále musíte drzať S !
4. Vystrelíte (už nedržte S)

Takže Vám to nerozhodí hit boxi ale súperovi to rozhodí hlavu :)




 

Search site